Min bestilling

På din kontoside finder du en oversigt over alle de bestillinger du har afgivet hos os. Du kan også se den aktuelle ordrestatus, og du har mulighed for at afvikle udestående betalinger. Du kan også finde IMEI- og EAN-nummeret for alle de enheder du har bestilt.

Har du spørgsmål vedrørende din bestilling? Så tag et kig på vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.


Ofte stillede spørgsmål

  • Hvad er status for min bestilling?

    Du kan altid se den aktuelle status for din bestilling på din ordrestatusside. Denne status opdateres i realtid. Vores kundeservice eller erhvervskundeservice har præcis de samme oplysninger, så vi kan kun fortælle dig hvad du kan se på din ordrestatusside. Vi holder dig informeret om statussen for din bestilling via e-mail. Med den sporingskode du modtager, kan du se præcis hvor din pakke befinder sig.

  • Hvor kan jeg finde fakturaen for min bestiling?

    På siden Ordrestatus finder du en oversigt over alle de bestillinger du har afgivet, og de fakturaer der er knyttet til bestillingen. Her kan du også finde eventuelle kreditnotaer. (Kredit)notaerne kan downloades som PDF-filer.

  • Kan jeg modtage mine fakturaer på yderligere en e-mailadresse?

    Ja, med en erhvervskonto er det muligt at modtage finansiel kommunikation på en anden e-mailadresse. Som standard er der angivet en hoved-e-mailadresse per konto, hvor al kommunikation fra Gomibo vil blive modtaget. Du kan også oprette en e-mail-adresse, hvortil kun finansiel kommunikation vil blive sendt. E-mails vedrørende betalinger, fakturaer og betalingspåmindelser vil blive sendt til begge e-mailadresser. Vil du gerne benytte dig af dette? Giv os besked på business@gomibo.com, hvilken primær e-mailadresse og hvilke yderligere e-mailadresser du ønsker at oprette.

  • Jeg ønsker at ændre mine kundeoplysninger eller leveringsadresse. Hvordan gør jeg det?

    Send en e-mail til business@gomibo.com, og angiv hvad du ønsker at ændre, så ændrer vi det straks for dig. Vi vil eventuelt foretage yderligere identitetskontrol i forbindelse med ændringer.

  • Hvordan nulstiller jeg adgangskoden til min erhvervskonto?

    Klik på "Har du glemt din adgangskode?" i loginvinduet. På den måde kan du hurtigt og nemt ændre din adgangskode! Virkede det ikke? Send så en e-mail til business@gomibo.com, og anmod om en ny adgangskode. Vi nulstiller din adgangskode og sender dig en ny adgangskode per e-mail samme arbejdsdag.