Leveringstid

På denne side finder du alle oplysninger, som du har brug for om Gomibos leveringstider. Når du har afgivet en bestilling, holder vi dig opdateret om pakkens forsendelsesstatus. Du kan også tjekke statussen via din personlige konto.



Leveringstid for din bestilling

Den forventede leveringstid er angivet for hver enhed på vores hjemmeside. Denne kan ændre sig, hvis du vælger et andet land. Når du har afgivet en bestilling, gælder den leveringstid, der er angivet på din ordrestatusside altid. Så snart din bestilling er afsendt, modtager du en sporingskode fra os, så du kan spore din pakke.

Vi sender ikke pakker til de fleste lande henover weekenden. Hvis du bestiller lørdag eller søndag, sender vi din pakke om mandagen. I undtagelsestilfælde kan leveringstiden for en pakke være længere end forventet. Det kan ske, hvis der er et problem med pakketjenesten, eller hvis enheden ikke er tilgængelig på grund af stor efterspørgsel. I det tilfælde holder vi dig opdateret via e-mail og på din ordrestatusside.


Ofte stillede spørgsmål

Nedenfor finder du ofte stillede spørgsmål om leveringstider. Klik på et spørgsmål for at læse svaret.

  • Hvad er leveringstiderne i forbindelse med helligdage?

    Før du afgiver din bestilling, kan du finde den aktuelle forventede leveringstid på produktsiden for det pågældende produkt. Når du har afgivet en bestilling, gælder den leveringstid, der er angivet på din konto. Omkring helligdage vil de viste leveringstider blive tilpasset de leveringstider, som leveringstjenesterne bruger. På grund af leveringstjenesternes arbejdsbyrde omkring helligdagene kan leveringen af din pakke blive forsinket med 1-2 dage.

  • Kan jeres kundeservice give mig den seneste statusopdatering på min bestilling?

    Du kan altid se den aktuelle status for din bestilling på din ordrestatusside. Denne status vil blive opdateret i realtid. Vores kundeservice har de samme oplysninger til rådighed, hvilket betyder, at vi ikke kan fortælle dig mere end det, du kan se på din ordrestatusside.

  • Hvad betyder leveringstiden angivet på hjemmesiden?

    På hver produktside på vores hjemmeside er der angivet en forventet leveringsstatus. Nedenfor finder du en kort beskrivelse af de forskellige statusser.


    24 timer / På lager: Produktet er på lager i øjeblikket.
    2-4 hverdage: Vores leverandør har produktet på lager. Vi kan levere produktet inden for 2 til 4 hverdage.
    5-7 hverdage: Vores leverandør har produktet på lager. Vi kan levere produktet inden for 5 til 7 hverdage.
    X antal uger: Produktet har en længere leveringstid, men det forventes at en ny levering vil kunne foretages. Den forventede leveringstid kan ændre sig, da vi er afhængige af leverandøren.
    Midlertidigt udsolgt: Produktet er i øjeblikket udsolgt, men vil snart være på lager igen. Den nøjagtige leveringstid er endnu ukendt og kan variere fra 1 hverdag til et par uger. Vi er afhængige af leverandøren i denne henseende.
    Midlertidigt ikke tilgængelig Produktet er i øjeblikket midlertidigt ikke tilgængeligt. Vores kundeservice ved ikke, hvornår dette produkt vil være tilgængeligt igen. Vi anbefaler, at du vælger noget andet.
    Ikke længere tilgængeligt: Produktet er ikke tilgængeligt i øjeblikket. Vi forventer ikke at føre produktet igen i fremtiden.
    Forudbestilling: Produktet er endnu ikke tilgængeligt, men du kan allerede nu bestille det. Du vil så være blandt de første til at modtage produktet. Tjek beskrivelsen på produktsiden for at se den første forventede leveringsdato.
    Kommende forudbestilling: Produktet er ikke tilgængeligt endnu, men vi forventer at starte forudbestillingsperioden snart. Indtast din e-mailadresse på produktsiden for at modtage en meddelelse, så snart produktet er tilgængeligt.