Forsendelse

På denne side finder du alt, hvad du har brug for at vide om forsendelse og levering af din pakke. Hvis du har afgivet en bestilling, holder vi dig altid informeret om pakkens forsendelsesstatus via e-mail. Du kan også se dette på din personlige kontoside.



Forsendelsen af din bestilling

Når du gennemfører din bestilling, kan du finde de tilgængelige forsendelsesmetoder i indkøbskurven. Disse ændres, når du vælger et andet land. Du kan ofte vælge at få din bestilling leveret direkte til dit hjem eller at afhente den på et afhentningssted. Det er muligt at angive en anden leveringsadresse i indkøbskurven, f.eks. for at få din bestilling leveret til dit arbejde. Hvis din bestilling ikke kan komme ind i postkassen, skal du være hjemme for at modtage pakken.

Spor din pakke
Så snart vi har sendt din bestilling, sender vi dig en e-mail med en sporingskode. På denne måde kan du selv spore din pakke. Du kan også finde sporingskoden på din ordrestatusside.


Forsendelsesomkostninger

Vi sender bestillinger gratis til lande inden for EU. Tabellen nedenfor viser dig forsendelsesomkostningerne for din bestilling til lande uden for Den Europæiske Union.


Forsendelsesomkostninger Med brevpost Pr. pakkepost
EU-lande Gratis Gratis
Norge Gratis 75,95 kr.
Storbritannien Gratis 36,95 kr.
Schweiz Gratis 75,95 kr.

Ofte stillede spørgsmål

Har du stadig spørgsmål om forsendelsen af din bestilling? Vi har lavet en liste over de oftest stillede spørgsmål nedenfor.

  • Hvilke lande sender Gomibo til?

  • Hvornår bliver min bestilling leveret?

  • Hvilken leveringstjeneste leverer min bestilling?

  • Hvad sker der, hvis jeg ikke er hjemme, når min bestilling leveres?

  • Hvordan kan jeg ændre leveringsadressen på min bestilling?

  • Jeg bestiller fra udlandet. Refunderer I importafgifter og moms?