Råd om pakning

For at returnere din pakke skal du følge nedenstående trin. Her forklarer vi, hvordan du kan sende din pakke sikkert og uden manglende dele. Du er ansvarlig for den tilstand, som Gomibo eller værkstedet modtager dit produkt i. Du vil modtage en e-mail fra os, når vi har modtaget din pakke.

Trin 1: Indpakning af dit produkt

  1. Nulstil din enhed, og slet alle konti (f.eks. Google, Find min iPhone). Dette er et krav for at kunne behandle din enhed.
  2. Fjern SIM-kortet og eventuelle hukommelseskort fra enheden. Du kan beholde dem, så du behøver ikke at sende dem til os.
  3. Du kan vælge at fjerne etuiet og andet tilbehør fra din enhed, men du kan også lade det blive på. Hvis du vælger at sende din telefon med tilbehør, er det på eget ansvar.
  4. Læg din enhed i en lille æske:
    1. Ved ombytning eller annullering skal du sende enheden i den originale æske.
    2. Når du sender den til reparation, skal du bruge en anden æske. Du kan genbruge en æske. I tilfælde af reparationer er det på eget ansvar at sende den originale æske.
    3. Sender du et stykke tilbehør? Så send altid den originale emballage, hvis du stadig har den. Selv hvis du sender produktet til reparation.
  5. Fyld det tomme rum i kassen med f.eks. bobleplast.
  6. Brug en elastik til at lukke æsken med. Lav aldrig permanente ændringer på den originale enhedsæske, såsom at klistre noget fast på æsken! På den måde forbliver æsken pæn og ordentlig.

Trin 2: Pakning af pakken

  1. Pak den mindre æske i en solid forsendelsespakke. Du kan genbruge en pakke, men sørg for, at der ikke er andre etiketter eller klistermærker på den.
  2. Der skal vedlægges et brev med angivelse af:
    1. Hvad du ønsker, at vi skal gøre med dit produkt (ombytte, annullere eller reparere);
    2. Ved annullering: dit bankkontonummer;
    3. I tilfælde af mangler: en beskrivelse af problemet;
    4. I tilfælde af defekter: din følgeseddel/faktura, den fungerer som dit garantibevis. Download dem via din konto. Uden dette bevis kan dit produkt muligvis ikke blive repareret.
  3. Fyld det tomme rum i pakken med beskyttende materiale, f.eks. bobleplast eller aviser.

Trin 3: Udskriv og klæb forsendelsesetiketten på

  1. Udskriv forsendelsesetiketten med leveringsadresse og returadresse.
  2. Kontrollér, at din returadresse på forsendelsesetiketten er korrekt. Hvis adressen er forkert, kan du ændre den (overstreg og skriv ved siden af).
  3. Sæt etiketten på æsken, så der ikke er nogen løse hjørner eller kanter. Etiketten vil så blive siddende på plads.

Tip! Har du ikke en printer? Download etiketten på din telefon, og få den scannet på UPS-adressen.

Trin 4: Send og færdig!

  1. Aflever pakken på et UPS-forsendelsessted i nærheden af dig.
  2. Vi sender dig en e-mail, så snart vi har modtaget din pakke.