Bestilling og betaling

På vores hjemmeside kan du selv afgive din bestilling nemt og hurtigt.
Har du spørgsmål i forbindelse med at afgive en bestilling eller foretage en betaling? Så tag et kig på vores ofte stillede spørgsmål nedenfor.


Ofte stillede spørgsmål

  • Hvordan bestiller jeg?

    Du kan nemt selv afgive en bestilling via vores hjemmeside. Log ind med din virksomhedskonto for at se de aktuelle priser og lagerniveauer. I vores sammenligningsværktøj finder du alle tilgængelige telefoner og tablets. Brug søgefeltet i den gule boks eller vælg det mærke i filteret, som du vil se det tilgængelige produkter og antal for. Læg de ønskede produkter i din indkøbskurv, og bekræft bestillingen. De oplysninger som vi kender er allerede blevet udfyldt for dig.

  • Hvordan afgiver jeg en bestilling uden at betale moms?

    Du har to muligheder for at afgive en bestilling uden moms:

    1. Momsen afregnes før betaling.
      Afgiv en bestilling, vælg betalingsmetoden "Bankoverførsel" og send en e-mail hvori ordrenummeret indgår til business@gomibo.com. Du vil modtage en proformafaktura uden moms inden for en hverdag og kan derefter betale. Bestillingen sendes først, når betalingen er modtaget. Bestillingen vil derfor blive forsinket med en dag.
    2. Momsen afregnes efter betaling.
      Afgiv en bestilling, og betal det fulde beløb inklusiv moms. Din bestilling afsendes straks. Send en e-mail hvori ordrenummeret indgår til business@gomibo.com. Momsen vil derefter blive tilbagesendt til din konto inden for fem hverdage. Du kan finde fakturaen uden moms på din konto.
  • Kan jeg ændre eller annullere min bestilling inden afsendelse?

    Det er muligt, men du skal sende en e-mail med din anmodning til business@gomibo.com. Når enheder købes på bestilling, er det ikke altid muligt at foretage ændringer; i dette tilfælde bedes du også kontakte os pr. e-mail.

  • Hvilke metoder kan jeg bruge til at betale?

    Vores kunder kan altid betale via bankoverførsel, Visa/Mastercard og Maestro. Der kan være en ekstra betalingsmulighed til rådighed for dit land. Du kan finde en oversigt over alle betalingsmetoder pr. land her.

  • Min bestilling er blevet afgivet, men jeg mangler stadig at betale. Hvordan gør jeg det?

    I bekræftelses-e-mailen vil en grøn knap videresende dig til en betalingsside. Her kan du betale, og du finder også de oplysninger, du skal bruge for at betale via bankoverførsel, hvis du foretrækker det. Du kan også finde denne side på din konto.

  • Jeg ønsker at få en intern reference på fakturaen. Er det muligt?

    Ja, det er muligt at få din egen ordrereference på fakturaen og forsendelsesmærkatet. Når du er logget ind med din erhvervskonto, ser du feltet for ordrereferencen i indkøbskurven med dit navn og adresseoplysninger.

  • Hvordan fungerer bestilling på kredit?

    Hvis du bestiller på kredit hos os, frigiver vi din bestilling samme dag, forudsat at den ligger inden for den tilladte kreditgrænse, og der ikke er nogen forfaldne fakturaer. Du behøver ikke selv at gøre noget. Hvis kreditgrænsen er nået, eller en betalingsperiode er udløbet, informerer vi dig straks via e-mail.

  • Opfylder jeg kravene for at kunne bestille på kredit?

    Muligheden for at bestille på kredit vil blive undersøgt for et forventet køb af over 50 enheder om året. Ønsker du at kvalificere dig til kredit? Send venligst din anmodning pr. e-mail til business@gomibo.com. For at kunne bestille på kredit beder vi dig altid om at sende os nogle dokumenter og om at have forudbetalt mindst én bestilling inden for de seneste to måneder. Vi tilbyder muligheden for at bestille på kredit i samarbejde med et kreditforsikringsselskab, som vurderer ansøgningen. Behandlingstiden for en kreditansøgning er normalt 1-2 uger.

  • Momsen på fakturaen skal modregnes. Hvordan ordner jeg det?

    Har du allerede betalt bestillingen inklusiv moms? Da vil momsen blive refunderet til din konto inden for 5 hverdage, og du vil kunne finde fakturaen uden moms på din konto. Ønsker du at betale eksklusiv moms? Afgiv en bestilling, vælg betalingsmetoden "Bankoverførsel" og send en e-mail hvor ordrenummeret indgår til business@gomibo.com. Du vil modtage en proformafaktura uden moms inden for en hverdag og kan derefter betale.
    Bemærk venligst: I de fleste tilfælde vil momsen blive automatisk tilbageført ved køb foretaget efter den første bestilling. Du behøver så ikke længere at kontakte business@gomibo.com, og den korrekte faktura vil blive vist på din konto.

  • Hvornår modtager jeg en momsfaktura med omvendt betalingspligt?

    Vores Finansafdeling udarbejder disse fakturaer manuelt, så snart din bestilling er blevet afsendt, eller hvis du har anmodet om dem via e-mail. Har du stadig ikke modtaget din faktura en dag efter modtagelsen af din bestilling? Send så en e-mail til business@gomibo.com.